Medewerker Operations M/V
Over Leo de Kock en Zonen B.V.
Bij Leo de Kock hebben wij hart voor de aardappel. Wij zijn trots op het prachtige product dat we leveren. Van de robuuste rassen die bij de teler groeien en gereed worden gemaakt voor transport tot de gewassen en gesorteerde exemplaren die aantrekkelijk verpakt in het schap van de winkel staan. In de lijn van aardappelveld tot groothandel en supermarkt is Leo de Kock een betrouwbare en professionele partner. We zorgen ervoor dat alles op rolletjes loopt.
Onze missie? Wij willen het beste voor teler en retailer! Daarnaast is de sfeer binnen Leo de Kock zeer prettig, maar ook resultaatgericht. Alle medewerkers gaan op collegiale wijze met elkaar om, er zijn korte communicatielijnen, er is ruimte voor humor en het nemen van eigen initiatief wordt zeer gewaardeerd.
Waar draait het om in de functie van Medewerker Operations
In deze functie ben je verantwoordelijk voor administratieve en ondersteunende werkzaamheden voor de directie. Je bent veel bezig met het goed op de kaart zetten van onze producten, merken en organisatie. Hierbij beschik je over een competitieve instelling om de lat steeds een stukje hoger te leggen.
Vind jij het een uitdaging om te werken in een prettige en gezellige omgeving, dan zoeken wij jou!
- Snel schakelen, overzicht behouden én prioriteiten stellen zijn noodzakelijke competenties om deze functie op de juiste wijze uit te voeren
- Je ondersteunt de directie m.b.t. diverse administratieve en commerciële werkzaamheden
- Je hebt contact met klanten en prospects en informeert hen over o.a. onze producten, prijzen en levertijden
- Ondersteuning en beheer van sociale media
- Het volgen van relevante trends en ontwikkelingen in de agro- & foodsector
Welke persoonlijkheid past bij deze functie?
Je bent analytisch, houdt van structuur en streeft naar een hoge mate van kwaliteit. Daarnaast heb je affiniteit met de agro- & foodsector. Je hebt een aanpakmentaliteit, bent proactief en sterk oplossingsgericht.
Wat heb je verder in je bagage?
Je beschikt over een MBO/HBO werk- en denkniveau.
- Minimaal 2-3 jaar ervaring binnen een commerciële/administratieve afdeling of in een vergelijkbare functie
- Goede kennis en beheersing van MS-Office producten (Word, Excel etc.)
- Je beschikt over uitstekende communicatie- en samenwerkingsvaardigheden
- Zeer goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands en Engels
- Je bent nauwkeurig, integer en werkt gestructureerd
- Ervaring met projectmatig werken
- Je bent een teamplayer en beschikt over een oplossingsgerichte en mensgerichte instelling
- Je voelt je prettig in een zelfstandige rol, bent proactief en kan zaken goed schematisch weergeven
Wat bieden wij jou?
- Een fulltime functie (parttime is eventueel bespreekbaar)
- Marktconform salaris
- Een dynamische en informele werkomgeving
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden
- Uitgebreid Vitaliteitsplan
Interesse?
Heb je interesse in deze functie, neem dan contact met ons op!
Contactpersoon voor deze vacature is Esther Langereis. Stuur je motivatie en cv naar: HR@leodekock.nl.
Wij horen graag van je!